21 thoughts on “WV corrections trainees under fire for controversial photo

  • December 6, 2019 at 3:34 am
    Permalink

    How did all of them really think that was a good idea?
    Oh yeah its West Virginia.

    Reply
  • December 6, 2019 at 5:13 am
    Permalink

    Every one of these pieces of shit ought to be forced to visit cemeteries of WWII vets who made the ultimate sacrifice to defeat nazi scum. What a pathetic group of dickless dipshits.

    Reply
  • December 6, 2019 at 5:52 am
    Permalink

    Blurring their faces out ..really!! Screw that. They need to be shamed.

    Reply
  • December 6, 2019 at 9:38 am
    Permalink

    Lol Amerikkka will never change

    Reply
  • December 6, 2019 at 11:13 am
    Permalink

    My problem with this is some of these were not just white people. WTF would another race be giving a Nazi white power salute. I think we are going to find out this is another Covington kid thing. Studying the picture some look like they are waving couple look like raising their hands to answer a question. This makes no damn sense at all.

    Reply
  • December 6, 2019 at 11:25 am
    Permalink

    Why hide the faces? Aren't they proud of their accomplishments. Scary. It will be forgotten and they'll be back on job in less than a month.

    Reply
  • December 6, 2019 at 11:51 am
    Permalink

    LMFAO anybody else notice the giant sign in the background…..Hail Byrd!!!! Odds are its a retarded salute to him. I would bet money but no one would pay up.

    Reply
  • December 6, 2019 at 12:09 pm
    Permalink

    How much VIDEO PROOF is needed to issue a nationwide epidemic of bad police? Jesus Christ. It's always an isolated incident or bad apple. BS, MEDIA! call it what it is, You bootlickers! How many "bad apples" or "isolated incidents" = an epidemic? Citizens are no longer safe from these ganglike police. There are over 1Million videos of bad cops on YouTube alone. REPORT THAT!

    Reply
  • December 6, 2019 at 4:23 pm
    Permalink

    Salute πŸ–• 🀣🀣🀣 Dumbasses πŸ˜…πŸ˜…

    Reply
  • December 6, 2019 at 4:46 pm
    Permalink

    trump's America…

    Reply
  • December 6, 2019 at 5:12 pm
    Permalink

    These people should never be allowed to work anywhere… let them die of starvation and their own willful stupidity.

    Reply
  • December 6, 2019 at 5:37 pm
    Permalink

    if you are black it is ok to do it, but if you are white you are automatically a Nazi, if somebody had not made a big deal of it no body would know and it was probably for the same reasons blacks do it and did not have anything to do with Nazis, now everybody does and the picture is all over the world, that has to be some stupid moron right there that done that, i would bet they are black, this is exactly why things never get better

    Reply
  • December 6, 2019 at 5:49 pm
    Permalink

    As we speak….trump is arranging for them all to visit the Whiteshouse for Maccy D's!! πŸ‘ŒπŸ»

    Reply
  • December 6, 2019 at 5:49 pm
    Permalink

    Sounds about right… 90% of C.O's I've ever known are in it for the power and control they have over inmates and will not hesitate for the slightest second to taze, pepper spray, or slam you to ground on your head over the slightest little thing. In my jail we weren't even allowed to work out… I figured "might as well buff up while I'm here" and started with some push-ups by my bunk… an inmate ran up like "nah bro… you can't get caught doing that… if you wanna work out, we got a group and a routine… we'll come get you later" and from 8 to 10 pm every night, we had to make the bathroom our gym lol, filling trash bags partway up with water and tying them to the ends of a broom stick for our curling bar and doing dips between 2 sinks. They don't want you getting big because they're scared you can overpower them. They feed you watered down food and expect you lay around all day and shrink to nothing so they can easily beat the shit outta you

    Reply
  • December 6, 2019 at 6:30 pm
    Permalink

    Those cops are pigs

    Reply
  • December 6, 2019 at 6:44 pm
    Permalink

    called to express my displeasure: three oh four/ five 5 ate /2036

    Reply
  • December 6, 2019 at 6:56 pm
    Permalink

    Yeah, I don't understand why they blurred the faces. It's a public government photo. Why does the government constantly seem to want to protect white supremacy and racists in this country? Sorry, I just asked a question when I know the answer. Nevermind.

    Reply
  • December 6, 2019 at 7:01 pm
    Permalink

    Typical republicans showing their colors empowered by trump.

    Reply
  • December 6, 2019 at 8:00 pm
    Permalink

    Fire all these assholes.

    Reply
  • December 6, 2019 at 8:25 pm
    Permalink

    LISTEN not everyone in WV is a racist nazi there are many awesome people there it’s just there are also a lot of really shitty people there like these guys

    Reply
  • December 6, 2019 at 11:29 pm
    Permalink

    It was probably an inside joke. Byrd was the name of there teacher so it was probably an in bad taste joke. But bad jokes outside of those in the friends group are always seem as in bad taste.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *